Daglig leder med ansvar for administration & arbejdstidsplanlægning søges til botilbud i Them

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Daglig leder med ansvar for administration & arbejdstidsplanlægning søges til botilbud i Them

Er det arbejdet med kerneopgaven og personaleledelsen der motiverer dig i dit lederskab? Er etik et nøgleord for dig? Ønsker du at arbejde med højt fagligt og engageret personale i en tilgang som tager udgangspunkt i den enkelte borgers forudsætninger? Så er du heldig at vi søger en daglig leder som vil være med til at sikre, at vi fortsat er tæt på den pædagogiske praksis i hverdagen.

Vi brænder for at maksimere livskvaliteten og minimere mængden af problemskabende adfærd for vores borgere. Skal du være med?

Rollen som daglig leder/administrativ leder:

Vi søger en daglig leder som også har flair for det administrative. Dette fordrer, at du har lyst til at lære vores borgere og deres hverdag at kende. Du vil være en rolig støtte og samarbejdspartner for medarbejderne i de mange opgaver og beslutninger, der knytter sig til deres professionelle hverdag og samtidigt sikrer du struktur og koordinering af de administrative opgaver i hverdagen. Du har overblik over timeforbrug, sygefravær og mødeplanen, og har kontakten til HR i forhold til alle administrative medarbejderforhold.

Hvis du selv har erfaring med vores målgruppe i praksis, vil det være en stor fordel.
Når botilbuddet er i fuld drift, forventes det, at der vil komme ændringer i forhold til stillingsbetegnelsen og dermed de primære opgaver tilknyttet. På sigt forventes mødeplaner etc. at blive overdraget til den administrative medarbejder.

Medarbejderne skal have fornemmelsen af, at du gennem refleksion, nysgerrighed og ro, tillidsfuldt videregiver ejerskabet for opgaven samtidig med, at du sætter en retning.

Habitus er i gang med en stor kulturel forandring og har fået større fokus på et fagligt dialogisk fællesskab, hvor vi er optaget af at udvikle faglige relationer, der kan tåle at vi stiller spørgsmål til hinandens praksis.
Vi tror på, at det er vejen til at højne livskvaliteten hos vores borgere og ikke mindst mindske risikoen for forråelse.

Du skal som daglig leder have modet og lysten til at fortsætte og videreudvikle på de allerede gode forandringer, der er i gang.
Der er højt til loftet, og vi har sammen med lokalt SU mange ideer til, hvordan vi kan blive endnu bedre; både i ledelsesteamet og i de enkelte teams.

I det daglige er du i tæt samarbejde med og arbejder på samme matrikel som Botilbudslederen, hvorfor der er mulighed for tæt sparring alt efter behov, mulighed for samarbejde om opgaverne og interesse i at vi lykkedes sammen med god ledelse af Botilbuddet. Du vil med dine kompetenceområder blive medskaber i af opbygningen af et helt nyt tilbud.

Opgaverne er derudover, at:

  • Sikre godt samarbejde med vores vigtigste samarbejdspartnere bl.a. kommuner, tilsyn og pårørende.
  • Sikre at der følges op på udviklingspunkter sat af de forskellige tilsyn vi er underlagt. I særdeleshed Socialtilsynet og Styrelsen for Patientsikkerhed.
  • Have bagvagttelefon på skift.
  • Sikre arbejdstidsplanlægning. Du har overblik over timeforbrug, sygefravær og mødeplan, og har kontakten til HR i forhold til alle administrative medarbejderforhold.
Vi ønsker af dig, at du:

  • Har erfaring med og brænder for personaleledelse.
  • Er uddannet inden for ledelse eller har 5+ års erfaring med ledelse på mellemlederniveau.
  • Besidder en relevant autismefaglig værktøjskasse (fx autismepilot, KRAP, neuropsykologi, TEACH, miljøterapi)
  • Har et roligt nervesystem og kan håndtere et hus, hvor der kan være høj arousal.
  • Er stærk i faglig dokumentation – både flair for det tekniske og stærk i skriftlig formulering.
  • Er god til vedligeholdelse af drift og aftaler.
  • Arbejder effektivt, struktureret og systematisk.
  • Har erfaring med og lyst til at arbejde i IT-systemer for timeregistrering og vagtplanlægning.
  • Har lyst til at arbejde i en innovativ organisation, som også byder på uddannelse, møder og sparring med organisationsperspektiv uden for egen matrikel.
  • Er indstillet på, at det at være leder på botilbud indebærer, at du også er til rådighed uden for almen arbejdstid.
Du hviler i dig selv og kan håndtere ikke altid at kunne gøre alle tilfredse. Du kan tage en pragmatisk tilgang i forhold til at sikre overholdelse af procedurer, så du finder råderum for fleksibilitet.

Om os
Habitus er en landsdækkende organisation, der driver botilbud for borgere med gennemgribende udviklingsforstyrrelser.Vi leverer højt specialiseret pædagogisk omsorg og individuelt tilrettelagte, udviklende aktiviteter til borgere fra 15 år, som er for udfordrede til at fungere i det etablerede specialmiljø. Vores ydelser er i stor efterspørgsel, og derfor er vi også i betydelig vækst.

Information og ansøgning
Stillingen er på 37 timer. Vi holder løbende samtaler og ønsker at byde dig velkommen efter aftale.

Du er velkommen til at kontakte Tine Schnejder på tlf. 25257726 eller tsch@habitus.dk , hvis du har spørgsmål til stillingen.

Du sender din ansøgning til os via linket. Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Ønsker du at blive klogere på Habitus og vores pædagogiske tilgange, kan du læse mere på vores hjemmeside: https://habitus.dk/

Vi glæder os til at byde dig velkommen!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Habitus Holding ApS, Park Allé 290, 1. th, 2605 Brøndby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=2034&ProjectId=143891&DepartmentId=19013&MediaId=4626&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848395

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet